...

Η προετοιμασία τώρα ξεκινάει

Μπορεί το βασικό στάδιο προετοιμασίας της ΑΕΚ στο Κίελτσε (για τέταρτη συνεχόμενη φορά) να ολοκληρώθηκε χθες και η αποστολή να επέστρεψε στην Αθήνα αλλά το χτίσιμο της ομάδας του Καρντόσο τώρα ξεκινάει…

Στην Πολωνία οι κιτρινόμαυροι είχαν την πρώτη τους τριβή με τον Πορτογάλο τεχνικό και μπήκαν στη διαδικασία να… αλλάξουν το “τσιπάκι¨τους. Μια προετοιμασία διαφορετική από όλες τις προηγούμενες αφού ο Μιγκέλ Καρντόσο έχει εντελώς διαφορετική φιλοσοφία από τους Κετσπάγια, Χιμένεθ και Ουζουνίδη. Το χάσμα είναι μεγάλο. Προπονητές που ρίχνουν βάρος στην σωστή ανασταλτική λειτουργία και επιθετικά βασίζονται στην ατομική ενέργεια των εκάστοτε μεσοεπιθετικών.

Ο 47χρονος προπονητής απαιτεί από τις ομάδες του να είναι κυρίαρχες στον αγωνιστικό χώρο και να έχουν την κατοχή υπέρ τους. Είτε μιλάμε για την…μικρομεσαία Ρίο Άβε είτε για την ΑΕΚ που στο 90% των αγώνων που θα δώσει στο Ελληνικό πρωτάθλημα θα κληθεί να διασπάσει μαζικές άμυνες. Κλειδί στο πλάνο του Πορτογάλου είναι το build up που ξεκινάει από τον τερματοφύλακα και εκεί θα χρειαστούν ώρες ποιοτικής προπόνησης με τον Ντάνιελ Κορέια.

Ο Μιγκέλ Καρντόσο σε αυτές τις 14 ημέρες παραμονής στο Κίελτσε σχημάτισε μια ολοκληρωμένη άποψη επί χόρτου για το κιτρινόμαυρο ρόστερ. Ξέρει σε ποιους μπορεί να βασιστεί άμεσα, ποιοι χρειάζονται δουλειά αλλά και ποιοι δε θα συνεχίσουν να φοράνε τα κιτρινόμαυρα, τουλάχιστον για αυτή τη σεζόν.

Η ΑΕΚ έχει μπροστά της 22 μέρες μέχρι το πρώτο επίσημο ματς της σεζόν (8 Αυγούστου το πρώτο ματς του 3ου προκριματικού γύρου του Europa League). Σε αυτές τις μέρες ο Πορτογάλος θα έχει στη διάθεση 4 επιπλέον ποδοσφαιριστές εκ των οποίων οι 3 χτυπάνε την πόρτα της βασικής 11αδας. Μιλάω για τους 2 νεοφερμένους, Ντανιέλε Βέρντε και Νέλσον Ολιβέιρα, οι οποίοι αναμένεται να απογειώσουν την επίθεση της Ένωσης αλλά και τους 2 επανακάμψαντες Μπακάκη και Αλμπάνης.

Ο διεθνής μπακ-χαφ μπορεί να ήταν στο Κίελτσε αλλά χρειαζόταν χρόνο να φουλάρει μετά την εγχείρηση που έκανε στους κοιλιακούς του. Τώρα ο Μπακάκης πρέπει να κάνει αγώνα δρόμου για να κερδίσει τη φανέλα του βασικού στα προκριματικά από τον Παουλίνιο (ο οποίος αν και πήρε τα περισσότερα αγωνιστικά λεπτά στα φιλικά δεν ενθουσίασε). Από την άλλη ο Αλμπάνης έχει να δώσει τη δική του μάχη για να κερδίσει τη θέση του στην ομάδα και να αποδείξει πως δεν χρειάζεται ενίσχυση στο αριστερό φτερό της επίθεσης.

Οι ιθύνοντες του Δικεφάλου κατάφεραν να εξοπλίσουν τον Καρντόσο με το 95% του τελικού ρόστερ και τώρα είναι πάνω του να χτίσει μια ομάδα η οποία θα καταφέρει να προκριθεί στους ομίλους του Europa League (με λίγη βοήθεια από την κληρωτίδα φυσικά) αλλά και να επιστρέψει στους τίτλους.

Αυτές οι 22 μέρες θα είναι πιθανότατα η πιο κρίσιμη περίοδος της σεζόν.

Υγ. Η ΑΕΚ μετά το διπλό μπαμ με τους Βέρντε και Ολιβέιρα θα πάει για μια 1 έως 2 ακόμα μεταγραφές ανάλογα με την άποψη που θα σχηματίσει ο Πορτογάλος για τον Χρήστο Αλμπάνη. Φυσικά αν προκύψει πώληση βασικού η Ένωση θα κινήθει για την αντικατάσταση του εκτός αν είναι ο Βασίλης Μπάρκας, τότε ο Παναγιώτης Τσιντώτας θα έρθει στο προσκήνιο. 

Στα μάτια μου η ΑΕΚ πρέπει να κινηθεί άμεσα για την απόκτηση ενός σέντερ μπακ ισάξιου με τις βασικές λύσεις. Όλοι γνωρίζουμε την ευπάθεια του Τσιγκρίνσκι στους μυϊκούς τραυματισμούς αλλά και την… σχέση του Βράνιες με τις κίτρινες. Ο Οικονόμου (που μαζί με τον Βράνιες αλλάζει επίπεδο) και ο άπειρος Σβάρνας.

Δεν μπορώ να εξηγήσω γιατί ο Τσόσιτς δεν πήρε έστω την ευκαιρία να κριθεί από τον Πορτογάλο τεχνικό. Έχει όλα τα χαρακτηριστικά που ψάχνει τώρα η Ένωση. Ψηλός, με ικανότητα στο build up, aggressive ενώ μπορεί να αγωνιστεί και ως καθαρό 6αρι. 

Ο ποδοσφαιριστής που ψάχνουν έχει συμβόλαιο με την ομάδα και λέγεται Ούρος Τσόσιτς. Πληρώνει ακριβά την περσινή του εικόνα…

Υγ.2 Ακόμα μια εκπληκτική προετοιμασία από τον Βίκτωρα Κλωναρίδη. Θα καταφέρει στην τελευταία του χρονιά (βάση του συμβολαίου του) να βρει σταθερή απόδοση;

 

 

 

Τελευταία Άρθρα

Related articles

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.